За компанията

Oriflame е шведска компания за козметика основана през 1967г. от двама братя и техен приятел продаваща своите продукти по метода наречен "директен маркетинг".
Днес компанията е лидер в този бранш,оперира в повече от 60 страни по света. Широката й гама от шведски, естествени, иновативни продукти за красота се предлагат на пазарите чрез повече от 3.6 милиона независими консултанти, които заедно генерират годишни печалби, надхвърлящи 1.5 милиарда евро.


 Освен висококачествени продукти Орифлейм предлага и изключителна бизнес възможност на хората по света, които искат да започнат да печелят пари още от първия ден и да реализират мечтите и амбициите си чрез уникална бизнес концепция - Печелете пари днес и сбъднете мечтите си утре™.



  • Кратки факти


  • 1.5 милиарда евро годишни продажби.
  • Над 3 милиона консултанти.
  • Оперираме в повече от 60 страни.
  • Около 7 500 служители.
  • Широко портфолио от около 1 000 иновативни, шведски, вдъхновени от природата продукти за красота.
  • Каталози на 40 езика.
  • Глобален център за научна и развойна дейност с повече от 100 специалисти.
  • Собствени фабрики в Швеция, Полша, Китай, Русия и Индия
  • Съосновател на Световната Фондация "Детство".
  • Корпоративни представителства в Люксембург и Швейцария.
  • Регистрирана на борсата Nasdaq OMX Nordic Exchange от март 2004

  • УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ


Дългосрочната визия на Орифлейм е да стане компания с напълно устойчиво развитие. Това означава да живеем според правилата на нашата планета, да уважаваме околната среда и да допринасяме за общество, в което всеки може да се развива.


Ето защо, когато разработваме нашите продукти, ние се стремим да използваме естествени съставки, които са в съответствие със стриктните ни екологични политики, и които не вредят на околната среда. Всъщност, ние сме една от първите компании, които използват растителни екстракти в своите продукти за грижа за кожата и винаги сме се старали да оптимизираме употребата на съставките от възобновяеми растителни източници.
Въпреки сериозния напредък, ние в Орифлейм признаваме, че това е дълъг път и има още много какво да се направи. Ето защо, през 2013г. ние решихме да внедрим нова стратегия за устойчиво развитие, която да определи трите ключови области, в които Орифлейм ще продължи да се фокусира и на които да бъде отдадена.


Да подобрим живота


Да създаваме възможности, с които хората да променят живота си към по-добро – от Консултантите и клиентите на Орифлейм, до служителите и доставчиците ни и не само.
В по-широк смисъл - да ангажираме общността и да подкрепяме социални каузи.



С отговорност към продуктите


Да обединим красотата и благополучието чрез продукти, към които се отнасяме с отговорност като продължаваме да разработваме серии, които да отговарят на най-високите социални, етични и стандарти в опазването на околната среда.



Устойчиво развитие, отговорно към околната среда


Да постигнем устойчиво развитие чрез отговорен към околната среда подход. Не само чрез собствените ни дейности, но и чрез основните ни ценности. Измежду тях са използването на устойчиви материали от възобновяеми източници, където е възможно, намаляване на вредните емисии във въздуха и водата, както и редуцирането на общото количество производствени отпадъци.



Ecobeauty - видео материал


Ние в Орифлейм предприехме важни стъпки, за да постигнем устойчив растеж с отговорност към околната среда. Нашето изследване във връзка с линията продукти Ecobeauty ще ви отведе на вдъхновяващо пътешествие по пътя на създаването на продуктите. Кликнете, за да го изгледате!

Популярни публикации